laupäev, 27. juuli 2013

Reduksini 15 päev

Minu proovi periood hakkab lõpule jõudma :) Hetkel juba tegelen sellega et endale uusi tablette leida kuskilt soodsama hinnaga sest olgem ausad, hinnad on ikka väga krõbedad. Aga kavatsen kindlasti jätkata kuuri. Vähemalt 90 päeva.
Päevad on möödunud lausa lennates. Olemise üle kurta ei saa, ainult see pidev joogi janu on see mis piinab :) aga mis on muidugi tore .

Ja ka natukene minu tulemustest , mida pole küll palju aga natukenegi. Ma ei saa viriseda, et kaal pole langenud nende 5 päevaga üldse , eks mingi periood on kindlasti kus kaal seisab natukene aega enne kui uuesi liikuma hakkab. Nii et motivatsiooni hoidmiseks hoian pahad mõtted eemal . Ja eks ma olen ju nende 15 päevaga tegelikult üpris palju kilosi kaotanud ka, nädalas siis 2 kilo. Mis peaks olema ju täitsa normaalne?!? Kuna olen enda meelest täitsa pirni kehaga siis algusel hakkavad cm vähenema just ülakehalt. Õnneks pole mul kunagi eriti probleeme olnud suure kõhuga ,pigem just need sangad on need mis muret teevad ja on inetud. Ja jalad: tselluliiti täis, lödevad ja väga suured... Perekonnas on kõikidel naistel suurem tagumik ja väiksem ülakeha. Geenid :( . Aasta aega tagasi tegin pidevalt trenni 4x nädalas. Jooksmine , ujumne ja jõusaal aga tselluliit on nii kange olnud et ei ole nõus mitte mingi hinna eest ära kaduma ja isegi jalad ei lähe trimmi mitte. võibolla ei näinud ka treenimisega piisavalt vaeva ja ei olnud õige koorumustase , igatahes teen mõneks ajaks trennist pausi ja proovin neid tablette.      igatahes :

Tulemused:
13.07 kaal:68,9 , puus:91 , reis:55.5 , kõht:90 , pepu:99 , talje: 77 , rind: 90

22.07 kaal:65   , puus:89.5 , reis:53.7 , kõht:81.5 , pepu:98.5 , talje: 72 , rind: 87 
27.07 kaal:64,9 ,puus:89.5 , reis:53.3 , kõht: 81 , pepu: 97.5 , talje:72 ,  rind: 8715 päevaga:
       kaal:4 kg, puus:-1,5 , reis:-2.2 , kõht:-9  , pepu:-1.5 , talje: -5 , rind:-3 cm
kokku: -4 kilo ja 22,2 sentimeetrit.


MOTIVATSIOONI KA NATUKENE : 


















Kommentaare ei ole: