esmaspäev, 22. juuli 2013

Reduksini 10 päev

Meeleolu on viimasepeal. Kehv ilm viib küll energiat minema aga mul on veel varudes piisavalt akut, et end hästi tunda. Olen vaikselt tundma hakanud kuidas muutused juba toimuvad mu kehas. Silmaga on veel midagi raske märgata aga riiete järgi on hea aru saada,kuidas teksad mis olid ennem ümber ja sangad upitasid üle siis need samad teksad istuvad mulle nüüd ülihästi. Võisin püksirihma peale isegi ühe augu juurde teha . Miinus on asja juures ainult see, et püksid venivad kuidagi välja kui mitu päeva järjest kanda neid.:( . Aga ostan rõõmuga endale uued püksid mõne aja pärast :D
Hetkel siis 10 päev: söögiisu on natukene tõusnud. avastasin ka selle asja , et kui söön ilusti 3-4x päevas siis kaal isegi langeb kiiremini.. trenni pole teinud, sest no ilmad on ikka väga kehvad olnud minu vabadel päevadel ja kohe üldse ei kisu mind mitte mingi asi õue.


Olen tabletidest väga vaimustuses ausaltöeldes. Ja teen arvatavasti selle 90 päevase kuuri ära. Kaal langeb väga hästi. Tervislikul kogusel. Võin tõdeda et mingi võlutabletid need pole- kui keegi ootab ilmvõimatuid tulemusi 7kg nädalas siis pean kahjuks teid kurvatama... Kuid usun et nii mõnigi minust kogukam inimene suudaks nädalaga rohkem kilosi kaotada kui mina.

Tulemused:
13.07 kaal:68,9 , puus:91 , reis:55.5 , kõht:90 , pepu:99 , talje: 77 , rind: 90

22.07 kaal:65   , puus:89.5 , reis:53.7 , kõht:81.5 , pepu:98.5 , talje: 72 , rind: 87 
10 päevaga:

       kaal:3,9 kg, puus:-1,5 , reis:-1,8 , kõht:-8,5  , pepu:-0.5 , talje: -5 , rind:-3 cm
kokku: -3,9 kilo ja 20,3 sentimeetrit.

Motivatsiooniks ka mõned pildid:
















10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere! Kas saaksid anda lingi/soovituse, kust tablette saada kui ei ole plaanis Venemaale minna ja sealt osta? Aitäh! Huvitav ja inspireeriv on lugeda, jätka samas vaimus. :)

Unknown ütles ...

Leiate siit http://www.okidoki.ee/buy/2118/ . Soovitaksin osta teil 15mg tablette. Buduaaris vahendab ka üks neiu neid, kui saadaksite enda emaili saaksin sinna lingi saata :) Ja kindlasti loe ka enne see läbi põhjalikult : http://www.rx.ee/r/1556-reductil.html?start=1 et oma tervist mitte panti panna !

Unknown ütles ...

Ja kindlasti enne ostu veenduge et tegu oleks ORIGINAALSETE tabletidega.. Selliseid tablete on olemas ka Hiina ja Usa omasi- mis ka originaalid aga pole nii tõhusad ja hind neil ka odavam.. Aga võib leida ka järgi tehtud venemaa tablete.

Anonüümne ütles ...

Kellel on veel antud teema vastu huvi , siis võite ka mulle kirjutada, ma võin pikemalt antud tabladest rääkida :) Olen neid ise tarbinud ka :))))
mannmaasikas007@gmail.com

Anonüümne ütles ...

Minult saab antud tablette ning ta teisi tuntud kaalualandajaid dessan00@gmail.com

Unknown ütles ...

kas eid tablettw on veel saadaval.olen kasutanud ja tulemusega supper rahul.äkki keegi annab infot kust saaks neid.

kadike99 ütles ...

Tere,Kas kellegilt saab neid tablette veel?
võite kirjutada
kadiraidsalu@gmail.com

Anonüümne ütles ...

Tere. Oleks ka huvitatud,kui kellegi kaudu saaks. Ettetänades! :)
krislin35@gmail.com

anonüümne ütles ...

Olen kunagi kasutanud ja toimisid hästi.Kas neid on võimalik kuskilt saada?helenanommann@gmail.com

Anonüümne ütles ...

Sooviksin samuti infot. mango86.maasikas91@gmail.com