laupäev, 17. august 2013

Reduksini 23 päev. ( kuni 48 päeva. esimene kuuri lõpp)

Mina jälle siin lainel. Viimased päevad väga kiired ja töörohked olnud ... Kahjuks kena suvi läbi ja sügis kipub juba tuppa. :/

Aga sain juba 13.08 ehk teisipäeval enda uued tabletid kätte. Tervelt 30tk.
Kaalule aga astudes tabas mind teisipäeva hommikul minestus hoog. Ilmselgelt minu suured pidustused ja pulmad kus kõik käinud olen on mu kehale mõjunud, Sünnipäeval paar klaasi shampat ja torti. Pulmas aga sai natukene kõike proovitud ja ka alkoholi kõvasti tarbitud, Ikka nii et hommikul oli maa must ja suure pohmelliga oli igast isud rämpsu järgi.Nii et võite ise ette kujutada juba. Minu jaoks olid need kaks  nädalavahetust juba nagu jõulu periood. ainult süüa head ja paremat..
Aga teisipäeva õhtul võtsin enda esimese kuuri esimese tableti. Uni oli hea, kindlasti magamatusest. Kõht ei olegi eriti tühi, kuigi söögiisu ikkagi natukene alles seekord. Aga joogijanu siiani täitsa põhjas.
Aga siis ka minu Teisipäeva 13.08 mõõdud:
Tulemused:
13.08ALGUS Kaal: 66,6 Puus:90 Reis: 53,5 Kõht: 84 Pepu: 97,5 Talje: 74 Rind: 88


Järgmine kaalumine ja mõõtmine on 28.08 


Olemine on suht laisk, sügisväsimus vist peal. Üritan küll võimalikult palju ennast liigutada aga noh jah, tahaks ainult magada koguaeg. Vabadel päevadel ei tuleks üldse tekialt välja. Oleks see vaid võimalik niii...
Motivatsiooni oleks vaja juurde süstida ka !!! Üks 50% annus ... Äitähhh


Motivatsiooniks mõned kenad kehad:




























Kommentaare ei ole: